Stichting Imani
Jaarverslagen

Gala Imani 2004

Omarm me

Mei 2004 werd voor het eerst Gala Imani georganiseerd. Het kindertehuis verkeerde in grote problemen. Er was een tekort op de balans van 2004. Dankzij de geweldige opbrengst van het gala hebben we het kindertehuis uit de problemen kunnen helpen! Het gala vond plaats op woensdag 12 mei in De Avenue, te Breda.

Nederlandse topartiesten hadden belangeloos hun medewerking toegezegd. Hoofdschotel van het programma werd verzorgd door de Imani Kids, twaalf kinderen uit het kindertehuis Imani. De kinderen hebben een topprestatie geleverd en hebben de sfeer goed gezet.

De presentatie werd verzorgd door Patrick Lodiers en Yvon Jaspers en er waren diverse optredens! Niemand minder dan Zeeuwse popgroep Bl?f kwam de avond spetterend afsluiten samen met Keniaanse artiest Harry Kimani. Het bekende nummer ?omarm? is in het Swahili vertaald en dit is exclusief ten gehore gebracht. Zangeressen Rose en Sena droegen ook hun steentje bij aan dit fantastische gala.

De avond is geweldig verlopen. Iedereen had het goed naar zijn zin en toen de veiling plaatsvond ging het publiek los!

De zaal was volledig uitverkocht en er is in totaal tijdens Gala Imani maar liefst meer dan ?45.000 opgehaald!

Voor meer informatie: info@parkingboys.nl

Het programma

Presentatie: Patrick Lodiers & Yvon Jaspers

19.30 uur aankomst gasten