Op 21 september is de heer J.G. van der Sluijs uit Raamsdonkveer overleden hij is 87 jaar geworden. Jo van der Sluijs is de man die met zijn broer Gerrit de Van der Sluijsgroep in Geertruidenberg groot  maakte. Dat bedrijf, een oliehandel en tankrederij, behoorde bij de vijftig grootste bedrijven van Nederland.

image-4546699  De uitvaart en de daarbij horende dankdienst heeft op vrijdag 26 september plaatsgevonden. Als bestemming van de collecte bij deze dienst heeft de familie gekozen voor Stichting Imani. In de orde van dienst is een korte toelichting gegeven over Imani. De collecte heeft een bedrag opgebracht van 1636,25 Euro.

De Imani kinderen bedanken de Van der Sluijs familie voor deze speciale gift.   J.G. van der Sluijs in 2010